آخرین اخبار
کد مطلب: 125660
رئيس انجمن صنفي جايگاهداران سوخت :
کارت هاي سوخت بازگشت/ عرضه سوخت از ماه جاري توسط کارت هاي سوخت/ جزئيات افزايش نرخ سوخت در کشور
تاریخ انتشار : 1397/04/10 11:39:53
نمایش : 1644
رئيس هيئت مديره انجمن صنفي جايگاهداران سوخت کشور گفت: نرخ سوخت از سال 92 تا به امروز هيچ گونه افزايشي نداشته است يعني نرخ بنزين 5 سال دست نخورد و امروز سخت است که دولت يکباره بيايد و نرخ سوخت در کشور را افزايش دهد .
به گزارش سلام لردگان؛ناصر رئيسي فرد، رئيس هيئت مديره انجمن صنفي جايگاهداران سوخت کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ در خصوص احتمال افزايش نرخ سوخت در کشور اظهارداشت: دولت همواره در جلسات مختلفي که با مجلسي ها داشته سعي بر افزايش نرخ سوخت در کشور داشته است ولي اين موضوع تا به امروز با مخالفت مجلس روبرو بوده است.

 

وي ادامه داد: هيچ مصوبه و جلسه اي از سوي دولت در خصوص افزايش نرخ سوخت در کشور نداشته ايم ولي نمي توانيم بگوييم که دولت به دنبال اين نيست که نرخ سوخت را افزايش دهد چرا که دولت از سال گذشته براي جبران کسري بودجه خود به دنبال افزايش نرخ سوخت در کشور بوده است.

 

رئيس هيئت مديره انجمن صنفي جايگاهداران سوخت کشور گفت: نرخ سوخت از سال 92 تا به امروز هيچ گونه افزايشي نداشته است يعني نرخ بنزين 5 سال دست نخورد و امروز سخت است که دولت يکباره بيايد و نرخ سوخت در کشور را افزايش دهد .

 

رئيسي فرد افزود: دولت تنها موردي که در حوزه بنزين امروز دنبال مي کند بحث بکارگيري مجدد کارت هاي سوخت در کشور است و از 14 ماه جاري اين امر در جايگاه ها اتفاق مي افتد و عرضه سوخت با ارائه کارتهاي سوخت امکان پذير خواهد بود.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس